• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Login
  • Register

الاتجاهات الحديثة في بحوث ودراسات التسويق الإلكتروني

Document Type : Original Articles

Author

  • رشا عبد الرحمن حجازي

Advertising & PR department, Shourouk Academy

10.21608/jmis.2022.289855

Main Subjects

  • Digital Media and Visual Communication
  • Journalism, Radio and TV. Advertising and public relations

Journal of Media and Interdisciplinary Studies
Volume 1, Issue 2
December 2022
Pages 59-97
View on SCiNiTO View on SCiNiTO

Files

  • XML
  • PDF 1.4 M

Share

How to cite

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER

Statistics

  • Article View: 190
  • PDF Download: 432

APA

حجازي, . (2022). الاتجاهات الحديثة في بحوث ودراسات التسويق الإلكتروني. Journal of Media and Interdisciplinary Studies, 1(2), 59-97. doi: 10.21608/jmis.2022.289855

MLA

رشا عبد الرحمن حجازي. "الاتجاهات الحديثة في بحوث ودراسات التسويق الإلكتروني", Journal of Media and Interdisciplinary Studies, 1, 2, 2022, 59-97. doi: 10.21608/jmis.2022.289855

HARVARD

حجازي, . (2022). 'الاتجاهات الحديثة في بحوث ودراسات التسويق الإلكتروني', Journal of Media and Interdisciplinary Studies, 1(2), pp. 59-97. doi: 10.21608/jmis.2022.289855

VANCOUVER

حجازي, . الاتجاهات الحديثة في بحوث ودراسات التسويق الإلكتروني. Journal of Media and Interdisciplinary Studies, 2022; 1(2): 59-97. doi: 10.21608/jmis.2022.289855

Explore Journal

  • Home
  • About Journal
  • Editorial Board
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
  • Glossary
  • Hard Copy Subscription
  • Sitemap

Latest News

Newsletter Subscription

Subscribe to the journal newsletter and receive the latest news and updates

  • © Journal Management System. Powered by NotionWave